Terugblik ontbijtsessie april 2026

Tijdens de Verspillingsvrije week organiseerden de coalitie Minder Verspilling de publieksactie Sund dè ge-t weggooit in hartje Tilburg.
Zoë Verdaasdonk “Wat ik hier fijn vind, is dat we heel concreet meetbaar kunnen maken hoeveel kilo’s we besparen”

In een wereld waarin voedselverspilling een groeiend probleem is en duurzaamheid steeds urgenter wordt, zijn mensen nodig die impact weten te maken én anderen daarin meenemen. We spraken met Zoë Verdaasdonk van Stichting Samen Tegen Voedselverspilling over haar drijfveren, haar loopbaan en de kracht van samenwerking. “Wat ik hier fijn vind, is dat we heel […]
Terugblik ontbijtsessie februari 2026

Tijdens de Verspillingsvrije week organiseerden de coalitie Minder Verspilling de publieksactie Sund dè ge-t weggooit in hartje Tilburg.